10.06.2009

Rastløs-Tiltaksløs-GlaTrist!

Jeg tror ikke jeg er egnet til å ha fri jeg. Siste ukenes stress og styr me mapper og eksamen og bilder hit og dit ble nesten litt i overkant mye, jeg lengtet etter noen dager med fri ...og nå ...nå sitter jeg her og orker ikke røre på meg, selv om jeg er rastløs. Typisk!
Det regner ute ...og litt inne .. jeg blir litt emo gla-trist av sånnt..eller hæppi-sæd om du vil...?
Skulle ønske jeg var like flink til å glemme jeg og... Det skal jeg bli ..snart..



2 kommentarer:

  1. Huffa,Stine..Ikke vær emoish..Det er IKKE bra! Bli glad! Og tenk ferie og foto..bilfototur om du vil:D
    Hør Maximilian Hecker..tror kanskje han er fin på slike dager!;)

    SvarSlett
  2. Jeg var skikkelig emoish tidligere i dag , men de er gått over nå .....litt? Om jeg ikke tenker for mye på .... hm7/%//%&%¤%¤&)HMF!
    Såh.....foto ja ...jeg savner allerede skolen før vi har slutta ...ILLE! Jeg tror jeg skal lage meg et prosjekt....noe å holde på med ..slik at jeg ikke sporer av ....:P Må ha noe å stresse me ...;)
    Jeg liker stress....HØRER DERE DET NÅ?? STRESS!!! Jippiiii! eeh..nja..

    SvarSlett