26.04.2009

Bildeblogg ? og glad - frustrasjon!

Jeg har prøvd en stund å kun ha en bildeblogg dvs. helt uten tekst. Men jeg kjenner at det ikke funker særlig bra. Har altfor mye på hjertet til å klare å være stille.
Tanker som må ned og stille budskap som må ut ;)Men jeg prøvde værtfall. De som kjenner meg vet at jeg ikke er den som klarer å holde kjeft (særlig lenge?) ;P
Det kommer selvfølgelig fortsatt til å florere av fotografier her inne, da det er det som opptar hverdagen (les:livet) mitt :)

Jeg plages av glad-frustrerte tanker for tiden. Det er litt slitsomt,å ikke ha kontroll over alt som skjer..Jeg er blitt ganske flink til å ha kontroll over ting. Men noen ganger har jeg ikke kontroll over noe ..og det er frustrerendes...og det er ennå mer frustrerendes at det er pga ting som gjør meg glad *sukk*
Men jeg må nok bare leve med mine glad-frustrerte tanker..værtfall en stund ...de posetive er dog at uttav glad-frustrasjon og spørsmålstegn-tilværelse vekkes vel de kanskje beste ideene ?? La oss håpe ...

Jeg er inspirert for tiden, men dog ganske idètom etter pressetema. Lysten på å begynne på noe nytt er ganske stor. Værtfall i dag :P
Blir spennende å få den neste temaoppgaven . FRIOPPGAVE =))))
Syns akkurat det var en hel evighet til frioppgaven og nå er den plutselig her =O Hvor tok all tiden veien????

Jeg lar meg inspirere av Annie Leibovitz....lurer på om hun har hatt mange glad-frustrerte perioder?


2 kommentarer:

  1. Ååh! Det øverste bildet er i boka jeg lånte også, og jeg satt skikkelig lenge å bare stirra på det..For det er bare helt fordømt genialt!!!

    Sånn har vi det vel alle sammen,eh? Jeg for min del gadd aldri prøve ha fotoblogg engang..har for mange ting å bruke meg på enda.. Men kanskje en gang om noen år? tja,kan jo late som ihvertfall.
    Håper ihvertfall du får sortert tankene..og at det i det minste kommer noen brukbare ideer ut av dem..?

    Klææm!:)

    SvarSlett
  2. Ja, det er helt rått....blir ikke dåligere av modellende heller akkurat *sikkle*
    Hadde ikke akkurat hatt noe i mot å bytte plass me frk Moss *hihi*
    Nja...har en del ideer, de er bare de å få de ut i realismens verden som er det vanskleige. Men det blir etterhvert satser jeg på....mye som skal gjøres fram i tid vettu :P

    Tips til deg Lene: IKKE sats på bare fotoblogg!!!!!!!!!

    SvarSlett