18.02.2010

Naken er jeg, men slik ble jeg skapt. Intet er vunnet og intet er tapt.

Sitter i studio...
Hører på filmstudentene som diskuterer klippene sine og spiller høy musikk.
Hører Kari rolig instruere modellen sin i det hvite studio....bak med armen, hode på skrå...
Venter på modellen min som er så snill og stille opp på kort varsel. Akt foto idag, nytt og spennende. Kjenner at jeg gleder meg. Naken er naturlig ...og det liker jeg.
Ane Dahl Torp sier at nakenhet er et kostyme. Jeg er litt enig.
Vi er jo født naken,så hva er mer naturlig enn det?
Syns disse akt modellene er ganske sportye, stille opp i bare nettoen for alle oss gærne fotofolk:P
Jeg håper shooten går smidig og at bildene blir bra slik at jeg slipper å gjømme meg på evalueringen imorgen *knegg* Må ro iland alle mine "bevisste valg", men det er jeg vandt til så det skal nok gå bra :P Lene forklarte så bra hvordan man stiller lyset slik at det blir bra idag....man bare stiller på det man tror det skal være og blir det ikke bra så er det bare å flytte lampa litt rundt *ler* Akkurat det er det jeg skal gjøre :) Er da det vi alltid gjør når jeg tenker meg om....haha!
Nå synger filmfolkene.....hehe..ganske gøy for meg, men tror kanskje de skal satse på en karriere innenfor film og ikke skjønnsang :P







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar