01.03.2011

BORN FREE!!!!!!


Lenge leve Berserk! 
Tanken på at skuta Berserk med mannskap har  gått under er utrolig trist! :(
Etter å ha fulgt Berserk, den tøffeste skuta jeg veit,gjennom nordvestpassagen (på TV) øynet jeg stor beundring for disse guttene som lever livet til det fulle, som lever drømmen og som tørr stå for det de gjør og mener. Verden trenger fler uredde og modige mennesker !! Disse er menn som risikerte livet for å kunne oppleve verden, for å LEVE!! Og da mener jeg ikke leve lengst mulig .men å leve et liv fyllt med mening. De inspirerer meg!!
All min respekt til Kaptein Andhøy og resten av berserk crewet! 

(Nå syns jeg skuta og gutta kan drive iland et sted snart, igod behold ,lykkelig uvitende om all ståhei de har skapt de siste dagene. Hiv og hoi og en flaske med rom!!!)
 


LIFE IS NOT MEASURED BY THE NUMBER OF BREATHS YOU TAKE, BUT BY THE MOMENTS THAT TAKE YOUR BREATH AWAY ♥♥♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar