04.05.2009

Moodboard, tannlegevær og depressive tematanker

I dag øser regnet ned....passer fint til dagens humør.
Skikkelig tannlegevær, rusk, regn og grått =/ Jeg vil ha sol og blå himmel. Jeg blir kreativ og effektiv når det er sol og varme.
Mye i hodet nå,årets største tema må være ferdi planlagt og klar til presentasjon i morgen :o og tankene er egentlig på en helt annen plass.
Jeg er ikke delvis ferdig engang =//
Jeg må særiøst slutte å høre på depressiv musikk å se på sort-hvite krigs repotasje bilder. Det er ikke sundt ;P
Bruker visst Amygdala mer enn det er godt for mitt eget beste for tida =/
Tror jeg har gjort meg selv halveis depressiv og altfor tenkende av all denne letinga etter "mørk" inspirasjon og trist musikk.Ikke bra! Godt det er sommer og ferie etter dette temaet.
Så til dere som lurer skal jeg bli snill, blid og fornøyd igjen etter temaoppgaven.
Lene var på besøk i helgen, de var koslig. Vi prøvde å drikke på oss noen bra ideer..og det løsnet faktisk en del knuter må jeg si ..Jeg klarte værtfall og komme så langt som til å BESTEMME meg...og det er jo mye bare det:P Vi laget oss også en egen genial (om jeg får si det selv) inspirasjons bytte teknikk :P
Løste ikke all verdens problem me alkohol da, men det var gøy å prøve ;P



Ikveld blir det mekking av moodboards, jeg må ha alt klart til i morgen. Enten må det bli en meget lang natt eller så må jeg improvisere. Antageligvis blir det litt av begge deler..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar