13.05.2009

Tema 9 og prestasjonsangst.

Hele livet mitt snurrer rundt tema 9 for tiden.
Jeg
tenker,
drømmer,
puster,
prater,
planlegger,
irriterer,
skisser,
skriver,
avtaler,
hyler,
drikker,
inspirerer,
frustrerer,
hater og
elsker TEMA 9.
Og det REGNER =( Det var ikke i det hele tatt en del av tema 9 planen min. Jeg trenger SOL og vakkert strykelys! Værtfall lys i det hele tatt...værtfall ikke REGN =/
Har så ufattelig masse igjen å gjøre på tema 9 at jeg fatter ikke hvordan det ska være mulig å ro det hele iland denne gangen ....:O Men....det jeg vet, er at jeg SKAL ro det i land. Det gjør jeg alltid og det skal jeg også denne gangen. Og denne gangen skal det være et stort vakkert skip som kommer seilendes inn i havna =pjaja, det er da lov å håpe ;P
Det ser ut som det har lykktes meg å skaffe en uutholdelig spennende avtale neste uke =D=D=D Bare tanken får meg til å smile bredt! Går dette i boks skal jeg umiddelbart avskaffe stine-(u)flaks utrykket! Jeg skal stryke det fra lista!
Jeg gleder meg og gruer meg,har sommerfugler i magen og prestasjonsangst.
Det må bli bra!

Snart er det sommerferie og jeg gleder meg. Gleder meg til alle tingene jeg skal nyte ...slik jeg alltid gjør om sommeren , bare fordi det er sommer og fordi jeg ELSKER sommern.

1 kommentar: