21.05.2009

Tematiske tanker...

Det begynner å dra seg sammen for innlevering av TEMA 9. Jeg er rolig - stressa nå isteden for panikk - stressa. Det burdte vært omvendt. Og det er ikke fordi jeg begynner å bli ferdig. Nei,langt og LANGT ifra. Men fordi dette er så GØY =D
I går hadde jeg en kjempespennende shoot,jeg har vært heldig og lurt meg en bak noen kulisser ;) Fått portrettere et menneske som virkelig brenner for yrket sitt og er virkelig god. Og det er spesiellt og gøy og jeg føler meg veldig priveligert. Så om du leser dette så TAKK!!!!! =D
Det er blitt noen bilder dette temaet altså, avtrykksknappen er snart slitt og pcn bryter sammen snart :P Og ennå er jeg ikke ferdig :O Men jeg har stor tro på at dette nå kan roes i land, tross alt.
Jeg liker den siste uka for innlevering. Da stress nivået er så høyt i kroppen at man MÅ jobbe, man MÅ levere , man har ikke NOE å skylde på. Jeg liker visst litt stress after all....;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar